Beskar'gam Krayt'a

Nasze projekty, pomysły, itd odnośnie robienia zbroi, oraz reszty osprzętu.

Moderator: KEDIN

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 05 Mar 2014, 16:11

No niestety wiem. :( A z drewna czy plastiku to by dość marnie wyglądał. Więc pewnie się skończy tak jak u Ciebie - oficjalnie jest, na konwentach nie ma. Chyba, że się znajdzie coś ładnego, lecz zarazem nie "niebezpiecznego".
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Michet » 05 Mar 2014, 18:13

Hełm wygląda oszałamiająco, co do noża to możesz spróbować wykonać własny z pcv ; )
Michet
a.k.a. Michet Zajeti
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Tłuszcz
Posty: 859

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Dinuirar » 05 Mar 2014, 19:45

Michet napisał(a):Hełm wygląda oszałamiająco, co do noża to możesz spróbować wykonać własny z pcv ; )

Albo z pleksi. Polecam materiał. Twardy ale dość trudny w obróbce, najlepiej ciąć wyżynarką(ostrze do aluminium) i szlifować szlifierką taśmową. Efekt po pomalowaniu powinien być realistyczny i bezpieczny w miarę.
"He who excels as a warrior does not appear formidable
One who excels in fighting is never aroused in anger
One who excels in defeating his enemy does not join issues"

"Friends don't let friends wear a red shirt on landing-party duty"
Dinuirar
a.k.a. Dinu
Weteran
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`darycuj
Miejscowość: Warszawa/Bydgoszcz
Posty: 1624

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Araxuss » 05 Mar 2014, 20:47

Kuel napisał(a):Z tym nożem to ostrożnie- na konwenty nie wpuszczają z bronią ostrą. Ja w każdym razie, mimo, że oficjalnie mam nóż myśliwski u pasa, na imprezy go nie zabieram... :wink:

Ah.. taaaaak.... nie wpuszczają... Ale tylko gdy znajdą przy tobie nóż. :D Za bramką możesz go już wyjąć, tylko dyskretnie :)
Araxuss
Były Członek
Posty: 1868

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Ozzik » 05 Mar 2014, 21:03

Aj tam zaraz nie wpuszczają, jak na Pyrkonie popylają ludzie z katanami na widoku, wystarczy, że wyjmować go nie będziesz albo udowodnisz, że jest tępy.
There is no truth in flesh, only betrayal.
There is no strength in flesh, only weakness.
There is no constancy in flesh, only decay.
There is no certainty in flesh but death.


Im 'non dormies, quod me componendis nucleo
Ozzik
a.k.a. Ozzik Rangir
Weteran
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`kebmeshgidal
Miejscowość: Warszawa
Posty: 963

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Michet » 05 Mar 2014, 21:14

albo udowodnisz, że jest tępy.


Jak to przeczytałem to przed moimi oczami ukazał się ten obraz xd :
Ozzik się kłóci ze strażnikiem na bramce "Mówiłem Panu już z 1000 razy, że to nie broń tylko element kostiumu. Tą kataną nie przeciąłby Pan nawet masła" Po chwili odwraca się za siebie i z rozmachu ucina komuś łeb "Widzi Pan?! Mówiłem, że jest tępa"
:D
Michet
a.k.a. Michet Zajeti
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Tłuszcz
Posty: 859

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Kal Ashi » 06 Mar 2014, 01:21

ewentualnie pijany pracownik podchodzi do ochroniarza przed rozpoczęciem zmiany " chciałbym się sprawdzić ... ochroniarz wiedząc o co chodzi bo widzi podaje pracownikowi alkomat... na to pracownik- chciałem alkomat nit żółtą latarkę".
Image

Jestem tylko twoim snem.... złym snem.
Kal Ashi
a.k.a. goor`verd
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Miejscowość: Rybnik
Posty: 1329

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 21 Mar 2014, 00:33

Próba generalna przed Pyrkonem:

Image

Przybliżenie:
Image

I bez buy'ce:
Image

Zastrzeżenia:
1. Kamizelka wystaje znad sznuropasa. Spróbuję to jutro jakoś prowizorycznie naprawić, byle by na Pyrkonie pas nie zwisał na brzuchu.
2. Nie można się zginać ani siadać.
3. Trochę w tym ciepło :P
(To oczywiście pomijając zastrzeżenia, które wiedziałem, że będę miał, typu np. za cienkie nakolanniki)

Peleryna jest trochę pomięta, ale to się wyprasuje. Oprócz tego, palce mi się kończą jakiś centymetr przed końcem palców rękawicy, ale to też się da przeżyć. A buty nawet nie są już jakoś wybitnie niewygodne (za sprawą delikatnego przesunięcia płytek na butach w dół), więc powinno być OK. :)

Edit: Może by tak pasowało zamieścić zdjęcie wyrzutni rakiet, skoro kiedyś obiecywałem? Hmm? A więc tak się ona prezentuje:
Image
Ostatnio edytowany przez Krayt, 21 Mar 2014, 00:44, edytowano w sumie 1 raz
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Araxuss » 21 Mar 2014, 00:44

Wizualnie bardzo mi się podoba.
Co do moich uwag na pierwszy rzut oka, to wydaje się że płytki na nogach i najajecznik za bardzo kolidują.
Szczeliny między płytkami na torsie są chyba odrobinę za wąskie ale nie ma tragedii :D
Czy pasek od tej broni przypadkiem nie ciągnie za bardzo ?
Nie wiem też jak to wygląda od tłu i boków (zobaczę na konwencie)
Po za tym, świetna robota, robi wrażenie.

PS: Bardzo prawdopodobne że ugotujesz się w tej zbroi :D
Araxuss
Były Członek
Posty: 1868

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 21 Mar 2014, 00:53

Dzięki za Twe słowa. :)
Cóż, trochę kolidują, prawda. Do Pyrkonu nie ma szans tego naprawić, ale potem, owszem. Kolejna rzecz do poprawy w wersji 1.2.
To samo tyczy się szczelin. Choć akurat to mi za bardzo nie przeszkadza.
Pasek jest regulowany, może ciągnąć bardziej lub mniej w zależności od potrzeby.
Plecy są sztywne i generalnie do shebs, ale już się tyle z nimi namęczyłem, że dałem za wygraną. No dobra, spróbuję jeszcze jeden ostatni raz jutro się z nimi pobawić w wyginanie. Ale coś czuję, że będę kiedyś robił drugie, w wersji a la Jango.
Vor'e. 8)
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Michet » 23 Mar 2014, 21:12

Na Pyrkonie wszystko wyglądało świetnie, i jak sam zauważyłeś jedynie musisz popracować nad wytrzymałością zbroi. Zamiast na klej to na śruby ; )
Michet
a.k.a. Michet Zajeti
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Tłuszcz
Posty: 859

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 24 Mar 2014, 00:28

Vor'e. :) Choć osobiście uważam, że mogłoby być o wiele lepiej (i mam nadzieję, że za parę miesięcy będzie), to zgadzam się w 100% co do kwestii wytrzymałości zbroi. Zresztą część z Was sama widziała, jak to mi ciągle odpadała to kabura, to rurki od karwaszów, to luneta na wyrzutni rakiet, to coś tam jeszcze... A dziś rano się przekonałem, że mi w busie plecy pękły u góry oraz złamał się znowu nakolannik...
Cóż, na śruby będą kabury, to na pewno, rurki też wkleiłem porządnie parę godzin temu, dam im dwa dni czasu, żeby porządnie wyschły (w sumie to to super wytrzymałe nie musi być, byle by się trzymało). Natomiast co do wyrzutni, to muszę opracować jakiś trochę lepszy system noszenia jej na plecach, żeby była bardziej pionowa i nie zahaczała o wszystko/wszystkich, bo to tylko przy upadku się rozwaliła (ale przy okazji zyskała realistyczny battle damage :D). A przy okazji trochę detali do niej można by było dodać.
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Merr-Sonn » 24 Mar 2014, 01:35

Niewielkie poprawki i możesz anglosaskim beztalenciom z MM pokazać jak się powinno robić porządne projekty zbroi. Na żywo wygląda jeszcze lepiej :)
Jak mówią matematycy - "W sumie bez różnicy ..."
Image
Merr-Sonn
a.k.a. Merr-Sonn
Mando'ad
Awatar użytkownika
Miejscowość: Toruń
Posty: 573

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 26 Mar 2014, 00:03

Dzięki Ci, Merr, miło słyszeć. Choć do wstąpienia do MM to ja muszę jeszcze 2 lata co najmniej poczekać...

W każdym razie, zabrałem się za poprawki zbroi po Pyrkonie.
Pierwszą rzeczą, jaką zrobiłem, były udka. Przycięte jakieś 2 cm u góry, zgodnie z radą Araxa. Dodatkowo, kabury przymocowałem śrubkami (po 2 na kaburę) do ud. Śrubki są małe, więc nie przeszkadzają wkładaniu / wyjmowaniu blasterów. A kabury trzymają.
Takie jedno skromne zdjęcie, by udokumentować postępy:
Image

Nie chciało mi się za bardzo ubierać całej zbroi, tylko żeby pokazać położenie udek (wiem, leń ze mnie okropny), ale kiedyś na pewno wstawię, to przy okazji zobaczycie. :D

Karwaszowe rurki się trzymają (na razie).
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Rate » 26 Mar 2014, 01:09

No no widzę, że nie leniuchujesz ;)
Take a look to the sky just before you die

Image
Rate
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Podkowa Leśna
Posty: 743

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Michet » 26 Mar 2014, 11:22

Rate -> No wiesz największy zapal do pracy jest zawsze przed konwentem i tuż po nim. : p
Michet
a.k.a. Michet Zajeti
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Tłuszcz
Posty: 859

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Roach » 26 Mar 2014, 17:37

Zdecydowanie, choć w moim przypadku w pierwszej kolejności sprawdziany i odrabianie kredytu zaciągniętego przed Pyrkonem.
Krayt -> moje zdanie znasz :) piekne.
Image
Roach
a.k.a. Baren Kalmer
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`tracbesuliik
Miejscowość: Skomielna Biała
Posty: 895

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 26 Mar 2014, 21:34

Rate -> Vor'e.
Michet -> Dokładnie. :)
Roach -> Dzięki Ci. PS, żeby nie spamować tematu o Pyrkonie, to tutaj odpowiem na kwestię dotyczącą pochylenia głowy w hełmie na zdjęciach:
Potwierdzam słowa Ozzika, muszę go bardziej wypchać. A poza tym może to tak nieświadomie/instynktownie, bo strasznie gniecie nos w tym. :P Nie wiem, czy to tylko u mnie taki problem, czy u innych też spotykany.
Ale buy'ce potem (za jakiś tydzień - dwa). Na razie zajmuję się paskiem u wyrzutni rakiet - chcę coś wymyślić, żeby rura leżała bardziej pionowo na plecach, a przy okazji może jakieś małe detale dorobić tu i tam. Zdjęcia za kilka dni pewnie dam, gdy coś w tym kierunku osiągnę.
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Michet » 26 Mar 2014, 21:44

Jeśli gniecie Ci nos to podłóż więcej gąbki/ pianki pod czoło, a jeśli to nie pomoże, to znaczy, że masz zbyt mały hełm.
Michet
a.k.a. Michet Zajeti
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Tłuszcz
Posty: 859

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez X-Yuri » 26 Mar 2014, 21:48

Albo zbyt duży nos.

Złam, niech się skrzywi, wtedy łatwiej się mieści pod hełm ; d
Image
X-Yuri
a.k.a. Yuri
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Posty: 4208

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Ozzik » 26 Mar 2014, 23:52

Mi jak parował wizjer kazali nie oddychać, ale problem faktycznie może być w czole jak to Michet mówił.
There is no truth in flesh, only betrayal.
There is no strength in flesh, only weakness.
There is no constancy in flesh, only decay.
There is no certainty in flesh but death.


Im 'non dormies, quod me componendis nucleo
Ozzik
a.k.a. Ozzik Rangir
Weteran
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`kebmeshgidal
Miejscowość: Warszawa
Posty: 963

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Radok » 27 Mar 2014, 11:08

Yuri, czyli jak rozumiem kwestia Twego nosa to nie sprawa anatomii tylko celowe działanie by kubeł wszedł :P

Panowie jak wam kubły parują to oznacza, że są za szczelne i to wydychane przez was CO2 i H2O nie ma gdzie uciec.

Krayt -> Wizjer i u mnie faktycznie się troszkę na nosie opiera, ale jak go odpowiednio wymościsz (byle nie gąbkami do zmywania :P) to powinien lepiej się ułożyć.
Aliit, tor, ijaat !
Meg jareor, parjir!
"We are the Death Watch, descendants of the true warrior faith all Mandalorians once knew. "
Radok
a.k.a. Mando Wyklęty
Weteran
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Miejscowość: Bielsko-Biała
Posty: 3072

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Araxuss » 27 Mar 2014, 11:18

Zawsze można podłączyć się do sprzętu dla nurków. Wtedy wizjer nie zaparuje. :)
Araxuss
Były Członek
Posty: 1868

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Kal Ashi » 28 Mar 2014, 00:16

Widząc cię na żywca człowiek zostaje bez słowa... naprawdę vod powiadam ci Kandosii.
Image

Jestem tylko twoim snem.... złym snem.
Kal Ashi
a.k.a. goor`verd
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Miejscowość: Rybnik
Posty: 1329

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 06 Kwi 2014, 22:05

Zastosowałem się do rady Micheta, pomogło. I teraz nie muszę już sobie łamać nosa. :)
Telepanie się hełmu na głowie też trochę ograniczyłem (nie do końca zniwelowałem, ale myślę, że ujdzie - gdy mam głowę w pozycji pionowej, hełm też jest w pozycji pionowej, mniej więcej się trzyma.).
A wszystko za sprawą trzech kawałków jakiejś twardej gąbki przyklejonych do pierścienia kopuły. Wygląda to tak:

Image

Kal -> Dziękuję Ci. :) Ty też świetnie wyglądałeś, Vod.
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Rate » 06 Kwi 2014, 22:06

Krayt... ehem ehem... dziwnie to zabrzmiało ;)
Take a look to the sky just before you die

Image
Rate
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Podkowa Leśna
Posty: 743

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 06 Kwi 2014, 22:52

Yyy... Co dokładnie? :?
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Araxuss » 06 Kwi 2014, 23:45

Też nie łapię :D
Araxuss
Były Członek
Posty: 1868

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Michet » 07 Kwi 2014, 15:34

Nie jestem pewny, ale chyba chodziło o to :
Kal -> Dziękuję Ci. :) Ty też świetnie wyglądałeś, Vod.

:)

Jest mało widoczne bo tuż pod zdjęciem. : p
Michet
a.k.a. Michet Zajeti
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Tłuszcz
Posty: 859

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 07 Kwi 2014, 21:50

Aha.
:roll: Zbroja, Rate, chodziło mi o zbroję Kala, która była bardzo ładna, nie wiem, co Ty sobie pomyślałeś ner Vod (i chyba nie chcę wiedzieć). :P
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Joosz'ek » 07 Kwi 2014, 22:34

Wow,kandosi ner vod 8O zajeniezła zbroja,i ten realistyczny battle damage. Szacun.
Joosz'ek
Były Członek
Miejscowość: Grudziądz
Posty: 128

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Rate » 07 Kwi 2014, 22:56

Krayt - Tak mi się nasunęło na myśl ;) Wiem o co chodziło vod, napisałem w ramach żartu :twisted:
Take a look to the sky just before you die

Image
Rate
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Podkowa Leśna
Posty: 743

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 08 Kwi 2014, 00:17

Joosz'ek -> Dzięki Ci. W sumie to nieskromnie przyznam, że battle damage jest, w moim odczuciu, w większości miejsc niezły (na tych częściach na bicepsy mogłoby być lepiej, i ewentualnie na karwaszach). Aczkolwiek mam jeszcze sporo roboty, żeby zbroja wyglądała dokładnie tak, jak chcę.
Rate -> Spoko, w sumie to jak teraz na tą moją wypowiedź patrzę, to po części też mi się nasuwają takie skojarzenia. Ale mniejsza z tym. :P
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez RexVao » 08 Kwi 2014, 19:29

Bardzo podoba mi się twój pancerz Vod, gratuluję świetna robota :D
Image
RexVao
a.k.a. Rex
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Zabrze
Posty: 496

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 05 Sie 2014, 00:26

Wow, ale długo się tutaj nie odzywałem... No cóż, postępy małe są, w postaci karabinu. Trochę bardzo inny od tego jaki miałem pierwotnie w planie, gdyż zdecydowałem że ten będzie bardziej poręczny i moim zdaniem lepiej pasował do tej zbroi niż ogromna snajpera. Projekt własny, inspiracją był głównie karabin szturmowy z Halo oraz DC-17. Wykonany głównie z 3 i 6mm-owego PCV oraz dwóch plastikowych rurek. Łącznie to zajęło mi jakieś 2 miesiące doprowadzenie go do takiego stanu jak na zdjęciach:
- Bez flasha:
Image

- Z flashem:
Image

(przepraszam za słabą jakość... :( )
Więcej zdjęć, w tym zdjęcia z budowy, wstawię jutro. Generalnie to myślę że jest nawet ok, choć nie idealny - ale mniej więcej o coś takiego mi chodziło.
Oprócz tego, z innych rzeczy, to z wyrzutni rakiet rezygnuję na rzecz większej swobody ruchów i nie przejmowania się że zaraz coś zawadzę, itp., natomiast przed Star Forcem jeszcze owy nóż mam zamiar zrobić, z PCV.

To na razie tyle, więcej zdjęć jutro wstawię.
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

PoprzedniaNastępna

Wróć do Beskar'gam

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników